A legjobb új magyar dráma: HÁY JÁNOS: VÖLGYHÍD
A legjobb előadás: A KÉTFEJŰ FENEVAD (Katona József Színház, rendezte: Máté Gábor)
A legjobb rendezés: KASIMIR ÉS KAROLINE (Örkény Színház, rendezte: Bagossy László)
A legjobb zenés/szórakoztató előadás: CHICAGO (HOPPart, rendezte: Zsótér Sándor)
A legjobb független színházi előadás: KOCKAVETŐ (Szputnyik Hajózási Társaság, rendezte: Bodó Viktor)
A legjobb gyerek- és ifjúsági előadás: KERESZTANYA (Orlai Produkció – Harlekin Bábszínház, Eger, rendezte: Csató Kata)
A legjobb női főszereplő: KEREKES ÉVA (Arturo Ui feltartóztatható felemelkedése, Örkény Színház) és TÖRŐCSIK MARI (Naphosszat a fákon, Kaposvár)
A legjobb férfi főszereplő: FEKETE ERNŐ (Othello, Vígszínház; A kétfejű fenevad, Katona József Színház; Mennyekbe vágtató prolibusz, Sufni)
A legjobb női mellékszereplő: HÁMORI GABRIELLA (Kasimir és Karoline, Örkény Színház)
A legjobb férfi mellékszereplő: MÁTÉ GÁBOR (A szerelem diadala, Katona József Színház)
A legjobb díszlet: AMBRUS MÁRIA (Arturo Ui feltartóztatható felemelkedése, Örkény Színház)
A legjobb jelmez: BENEDEK MARI (Arturo Ui feltartóztatható felemelkedése, Örkény Színház)
A legjobb színházi zene: KOVÁCS MÁRTON (Úri muri, Nemzeti Színház; Az elveszett levél, Pécs; A falu rossza, Kaposvár)
A legígéretesebb pályakezdő: ÖTVÖS ANDRÁS (Arturo Ui feltartóztatható felemelkedése, Örkény Színház; Csörgess meg!, Eger)
Különdíj: ALFÖLDI RÓBERT (a Nemzeti Színház megújításáért)
Fővárosi Színházi Díj (a színikritikusok döntése alapján): MOLNÁR PIROSKA (Ármány és szerelem, Vadászjelenetek Alsó-Bajorországból, Nemzeti Színház; Macskajáték, Örkény Színház)