A legjobb új magyar dráma: TASNÁDI ISTVÁN: KÖZELLENSÉG
A legjobb előadás: KRÉTAKÖR (Nyíregyháza, rendezte Mohácsi János)
A legjobb rendező: ZSÓTÉR SÁNDOR (Pericles, Kamra; Falstaff, Szeged)
A legjobb zenés előadás: CANDIDE (Bolygó Kultusz Motel – Thália Színház – Budapesti Kamaraszínház, rendezte Kamondi Zoltán)
A legjobb alternatív előadás: NÉPI RABLÉT (Szkéné Színház, rendezte Pintér Béla)
A legjobb női főszereplő: CSOMÓS MARI (Erdő, Radnóti Színház)
A legjobb férfi főszereplő: GAZSÓ GYÖRGY (Krétakör, Nyíregyháza)
A legjobb női mellékszereplő: SZIRTES ÁGI (Portugál, Közellenség, Pericles, Kamra)
A legjobb férfi mellékszereplő: VARGA ZOLTÁN (Portugál, Kamra)
A legjobb díszlet: AMBRUS MÁRIA (Pericles, Kamra; Rettegés és ínség, Radnóti Színház; Ibusár, Játékszín)
A legjobb jelmez: BENEDEK MARI (Pericles, Kamra; Rettegés és ínség, Radnóti Színház; Ibusár, Játékszín; Hamupipőke, Erkel Színház)
A legígéretesebb pályakezdés: SCHILLING ÁRPÁD (Baal, Zsámbék-Kamra; Közellenség, Kamra; Liliom, Színház- és Filmművészeti Főiskola)
Különdíj: TELIHAY PÉTER (Csehov-trilógia, Szeged)