Az ELTE angol és magyar szakán, valamint kulturális menedzsment programjában folytatott tanulmányaimat a BGF Külkereskedelmi Főiskolai Kara és a Pannon Egyetem Bölcsészettudományi Karának színháztudomány szaka követte. Tanítottam angolt és magyart mint idegen nyelvet, foglalkoztam és foglalkozom kulturális kommunikációval és újságírással. 2004-ben jelentek meg első kritikáim, 2007 óta vagyok a céh tagja.
2023/2024
Hová írt rendszeresen kritikát a 2023/2024-es évadban?
–
Hová írt alkalmanként kritikát a 2023/2024-es évadban?
Spiritusz Online, Kultúra.hu
Hol jelentek meg egyéb, színházi tárgyú írásai a 2023/2024-es évadban?
Kultúra.hu, Opera Magazin,
Hol volt 2023/2024-es évadban színházi kuratóriumi, bizottsági vagy zsűritag, fesztiválválogató vagy -tanácsadó?
–
Hol volt szerkesztő, főszerkesztő 2023/2024-es évadban?
–
Szavazott-e 2023-ban a kritikusdíjra?
igen
Egyéb közlendő
Az Orlai Produkció sajtójával foglalkozom, az összeférhetetlenség miatt a kritikusdíj szórakoztató kategóriájában nem szavazok.
2022
Hová írt rendszeresen kritikát 2022-ben?
–
Hová írt alkalmanként kritikát 2022-ben?
Revizor, Spiritusz Online, Színház folyóirat, Szinhaz.net
Hol jelentek meg egyéb, színházi tárgyú írásai 2022-ben?
Kultúra.hu, Opera Magazin, Papageno
Hol volt 2022-ben színházi kuratóriumi, bizottsági vagy zsűritag, fesztiválválogató vagy -tanácsadó?
–
Hol volt szerkesztő, főszerkesztő 2022-ben?
–
Szavazott-e 2022-ben a kritikusdíjra?
igen
Egyéb közlendő
–
2021
1. Hová írt rendszeresen kritikát? Revizor, Spiritusz Online, Színház
2. Hová írt alkalmanként kritikát? Színház folyóirat
3. Hol jelentek meg egyéb, színházi tárgyú írásai? Dunszt, Opera Magazin, Papageno
4. Hol volt színházi kuratóriumi, bizottsági vagy zsűritag, fesztiválválogató vagy -tanácsadó? –
5. Hol volt szerkesztő, főszerkesztő? –
6. Szavazott a kritikusdíjra? Igen
7. Egyéb közlendő: –
2019
2018
2015, 2016
Hová írt alkalmanként kritikát 2015-ben és 2016-ban? Fidelio.hu, spirituszonline.hu
Hol jelentek meg egyéb színházi tárgyú írásai 2015-ben és 2016-ban? Opera Magazin
Hol volt 2015-ben és 2016-ban színházi kuratóriumi, bizottsági vagy zsűritag, fesztiválválogató vagy -tanácsadó? –
Hol volt szerkesztő, főszerkesztő 2015-ben és 2016-ban? –
Szavazott-e 2015-ben és 2016-ban a kritikusdíjra? Igen
Egyéb közlendő (életrajz):
Az ELTE angol-magyar szakán végeztem, ahol kulturális menedzsment tanulmányokat is folytattam. A Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Karán közgazdász, majd a Pannon Egyetemen színháztörténet szakos diplomát szereztem. A Színházi Kritikusok Céhének 2007 óta vagyok tagja. A nyelvtanítás és az üzleti életbe tett hosszabb kirándulást követően 2008 januárja és 2012 szeptembere között a Fidelio rovatvezetőjeként dolgoztam. 2012 augusztusa óta a Budapest Bábszínház kommunikációs és marketingügyeiért felelek, kritikusi tevékenységemmel – az összeférhetetlennek számító hazai gyerek- és ifjúsági, illetve bábszínházi szcéna kivételével – nem hagytam fel.
2012
1. Hová írt rendszeresen kritikát 2012-ben? Fidelio
2. Hová írt alkalmanként kritikát 2012-ben? –
3. Hol jelentek meg egyéb, színházi tárgyú írásai 2012-ben? Opera Magazin
4. Hol volt 2012-ben színházi kuratóriumi, bizottsági vagy zsűritag, fesztiválválogató vagy -tanácsadó? –
5. Hol volt szerkesztő, főszerkesztő 2012-ben? Fidelio (2012 szeptemberéig)
6. Szavazott-e 2012-ben a kritikusdíjra? igen
7. Egyéb közlendő (azaz hosszabb életrajz):
Az ELTE angol-magyar szakán végeztem, ahol kulturális menedzsment tanulmányokat is folytattam. A Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Karán közgazdász, majd a Pannon Egyetemen színháztörténet szakos diplomát szereztem. Kritikáim 2005 óta jelennek meg, a Színházi Kritikusok Céhének 2007 óta vagyok tagja.
Négy évig szerkesztettem a Kisvárdai Lapokat, és több alkalommal vettem részt a céh támogatásával fiatal kritikusoknak rendezett nemzetközi szemináriumokon. A nyelvtanítás és az üzleti életbe tett hosszabb kirándulást követően 2008 januárja és 2012 szeptembere között a Fidelio rovatvezetőjeként – zenés színház, tánc, gyerek, színház – dolgoztam.
2012 augusztusa óta a Budapest Bábszínház sajtó-, marketing- és PR-ügyeiért felelek, kritikusi tevékenységemmel azonban – a hazai gyerek- és ifjúsági színházi szcéna kivételével – nem hagyok fel.
2011
1. Hová írt rendszeresen kritikát 2011-ben? Fidelio
2. Hová írt alkalmanként kritikát 2011-ben? Criticai Lapok, Revizor
3. Hol jelentek meg egyéb, színházi tárgyú írásai 2011-ben? –
4. Hol volt 2011-ben színházi kuratóriumi, bizottsági vagy zsűritag, fesztiválválogató vagy -tanácsadó? –
5. Hol volt szerkesztő, főszerkesztő 2011-ben? Fidelio
6. Szavazott-e 2011-ben a kritikusdíjra? igen
7. Egyéb közlendő (azaz hosszabb életrajz): Az ELTE angol-magyar szakán végeztem, ahol kulturális menedzsment tanulmányokat is folytattam. A Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Karán közgazdász, majd a Pannon Egyetemen színháztörténet szakos diplomát szereztem. Kritikáim 2005 óta jelennek meg, a Színházi Kritikusok Céhének 2007 óta vagyok tagja. Négy évig szerkesztettem a Kisvárdai Lapokat, és több alkalommal vettem részt a Céh támogatásával fiatal kritikusoknak rendezett nemzetközi szemináriumokon. A nyelvtanítás és az üzleti életbe tett hosszabb kirándulást követően 2008 óta a Fidelio rovatvezetőjeként – színház, tánc, zenés színház – dolgozom.
2009
2. Hová írt alkalmanként kritikát 2009-ben? Criticai Lapok
3. Hol jelentek meg egyéb, színházi tárgyú írásai 2009-ben? Fidelio.hu, Fidelio Est, Müpa Magazin, Színház, Teatron (Szerbia)
4. Hol volt 2009-ben színházi kuratóriumi, bizottsági vagy zsűritag, fesztiválválogató vagy -tanácsadó? 2008 őszétől három évadra a vajdasági Pataki-gyűrű díj zsűrijének tagja.
5. Hol volt szerkesztő, főszerkesztő 2009-ben? Fidelio.hu, Fidelio Est
6. Szavazott-e 2009-ben a kritikusdíjra? Igen
7. Egyéb közlendő (azaz hosszabb életrajz): Az ELTE angol-magyar szakán végeztem, ahol kulturális menedzsment tanulmányokat is folytattam. A Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Karán közgazdász, majd a Pannon Egyetemen színháztörténet szakos diplomát szereztem. Kritikáim 2005 óta jelennek meg, a Színházi Kritikusok Céhének 2007 óta vagyok tagja. Négy évig szerkesztettem a Kisvárdai Lapokat, és több alkalommal vettem részt a Céh támogatásával fiatal kritikusoknak rendezett nemzetközi szemináriumokon. A nyelvtanítás és az üzleti életbe tett hosszabb kirándulást követően 2008 óta a Fidelio.hu és a Fidelio Est zenés és gyerekszínházi, illetve táncrovatainak szerkesztőjeként dolgozom.